måndag 19 september 2011

Posten..

Posten ja.. vad ska man säga? Gjorde en beställning i slutet av augusti. Paketet borde ha varit här för minst två veckor sedan så jag mailade deras kundtjänst för att se om de kunde spåra paketet.. det kunde de.. Paketet fanns tydligen på mitt utlämningsställe redan den 7:e.. avin skulle jag haft samma dag. Alltså den 7:e.

Den 14:e skickas en påminnelse-avi ut till mig. Enligt Posten.. Jag fick inte den heller. Varken den första eller den andra avin allså. Hur slarvar man bort TVÅ avier?

Kunde idag tack vare att avsändaren gav mig avinumret hämta ut mitt paket. Avinumret och id-kort räckte tydligen. Bra det.. Men jag förstår fortfarande inte var MINA AVIER TOG VÄGEN?? Kul att vänta nästan en månad på något som egentligen fanns att hämta ut för två veckor sedan..

Jävla idioter.

2 kommentarer:

  1. Detta har hänt mig o andra med :( Jag brukar försöka få e-avi in i mobilen?

    SvaraRadera
  2. Mara: Yep, jag får normalt sätt sms avi, men detta var beställt från utlandet. :( Brukar inte vara sådana grymma problem men senaste tiden så har det spårat ut... jag får grannarnas post i brevlådan och min post kommer inte alltid.. har hänt att jag inte fått räkningar...

    Klagomål gör ingen nytta heller. Uppenbarligen..

    SvaraRadera